Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Studio Di Disignu Cù Galleria

PARADOX HOUSE

Studio Di Disignu Cù Galleria Un magazzinu divisu in livellu hè diventatu chic studiosu di cuncepimentu multimediale, a Casa Paradox trova l'equilibriu perfettu trà funziunalità è stile mentre riflette u so pruprietariu un gustu è modu di vita unichi. Hà creatu un impressiunante studiu di design multimedia cun linee angulare pulite, chì mostranu un palcuscenicu di vetru tinedu giallu tonale nantu à a mezzanina. E forme è e linee geomettricu sò muderni è incredibili, ma cun gustu per fà un spaziu di travagliu unicu.

Nome di u prugettu : PARADOX HOUSE, Nome di i disignuri : Catherine Cheung, U nome di u cliente : .

PARADOX HOUSE Studio Di Disignu Cù Galleria

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.