Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Sistema Di Signalazione Di Bicicletta

Reggal Originals

Sistema Di Signalazione Di Bicicletta Reggal Originals hè un prototipu di cuncettu di cuncepimentu di segnu chì aiuta i ciclisti à mustrà a so intenzione direziunale versu altri automobilisti. U prototipu hè pensatu in u modu chì i motoristi sò capaci di vede da ogni intornu. U pruduttu hè capace di rializà da dui avenimenti: u fronte è u ritornu. A più impurtante di tuttu, deve esse integrata in un sistema unicu. Fendu cusì, u pruduttu deve avè a sensazione di primura chì si adatta perfetta in a bicicletta senza alcun articulu prospettivu. I lampi di signalazione frontali sò creati aduprendu una luci LED chì si sentenu beni in i groove di un anellu metallicu.

Nome di u prugettu : Reggal Originals, Nome di i disignuri : Tay Meng Kiat Nicholas, U nome di u cliente : .

Reggal Originals Sistema Di Signalazione Di Bicicletta

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.