Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Cucchiara, Rigalu

Naming Spoon

Cucchiara, Rigalu U 'Cucchiau di nomu' hè vinutu da una necessità di prupone una alternativa moderna è populari à u prisente tradiziunale di Christening, di una cucchiara. Vuliu creà una cucchiara chì puderia esse persunalizata è chjamata cum'è 'Cucchiara di Naming'. Ceremonii di nomina, anu aumentatu in a popularità in l'ultimi tempi. Vuliu creà un oggettu, u 'Naming Spoon', per esse datu à a Cerimonia di Naming o Christening Ogni 'Cucchiara di Naming' hè unica è pò esse persunalizata cù i destinatari Birth Stone e inizializzata è pò esse presentata cum'è un eredi per e famiglie. u patrimoniu.

Nome di u prugettu : Naming Spoon, Nome di i disignuri : Katherine Alexandra Brunacci, U nome di u cliente : Katherine Alexandra Brunacci.

Naming Spoon Cucchiara, Rigalu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.