Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Edificiu Per Uffici

Jansen Campus

Edificiu Per Uffici L'edificiu hè un aghjuntu addisperu à l'orizzonte, leia l'area industriale è u centru storicu è piglia e so forme triangulare da i tradiziunali tetti a piazzata d'Oberriet. U prughjettu integra tecnulugii innovatori, cumprendi novi dittaglii è materiali è soddisfa i rigidi stritti di custruzzione sustinibili 'Minergie' suisse. A facciata hè rivestita in una maglia Rheinzink perforata pre-patinata scura chì evoca a densità di i tons di i casamenti di legnu di u circondu. I spazi di travagliu persunalizati sò in piani aperti è a geometria di l'edificiu sguardi e viste à u Rheintal.

Nome di u prugettu : Jansen Campus, Nome di i disignuri : Davide Macullo Architects, U nome di u cliente : .

Jansen Campus Edificiu Per Uffici

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.