Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa È Mobili Per L'uffiziu

Egg-table

Casa È Mobili Per L'uffiziu A basa di u tavulinu hè l'anellu metallicu, in u mità di u quale hè installatu u vetru, è a parte esterna hè fatta di legnu, plastica o qualsiasi altru materiale cunvene per e tavuli. A tavula hà duie gambe in forma di L da u metallu, chì vedenu l'una nantu à l'altra, è per quessa furnisce a rigidità. U tavulinu pò esse micca assemblatu cumpletamente per u trasportu.

Nome di u prugettu : Egg-table, Nome di i disignuri : Viktor Kovtun, U nome di u cliente : Xo-Xo-L design.

Egg-table Casa È Mobili Per L'uffiziu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.