Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Usb Flash Drive

Frohne eClip

Usb Flash Drive eClip hè u primu clip USB di carta di carta di u mondu cù un regnu metricu. eClip hè stata onore u Silver Design iDA & Golden A 'Design Award. eClip hè liggeru, s'appoghja nantu à i vostri chjave è e funzioni cum'è una stampata per urganizà i vostri carte, ricevute è soldi. eClip pruteghja i datu persunali, a pruprietà intellettuale, i dati di l'impiegatori, i dati medichi, i segreti di u cummerciu cù un software di sicurità. eClip hè statu creatu da Frohne in Florida. U connettore di memoria d'oru hè resistente à i shock, hè resistente à i raggi, resistente à l'acqua, hè resistente à l'alcohol, hè resistente à u polveru, hè resistente à a rusticità è hè resistente à l'elettromagnete.

Nome di u prugettu : Frohne eClip , Nome di i disignuri : Derrick Frohne, U nome di u cliente : Frohne.

Frohne eClip  Usb Flash Drive

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.