Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
I Ghjuvelli

Poseidon

I Ghjuvelli I gioielli chì disignu sprimenu i mo sentimenti. Mi rapprisenta cum'è artista, designer è ancu cum'è persona. U grillu per creà Poseidone era messu in l'ore più scuru di a mo vita quandu mi sentia spavintatu, vulnerabile è in bisognu di prutezzione. Primariamente aghju cuncepitu sta cullizzioni per esse aduprata in autodefensa. Ancu sì chì questa nozione hè sbiadita in tuttu stu prugettu, esiste sempre. Poseidone (u diu di u mare è "Terra-Shaker", di terrimoti in a mitulugia greca) hè a mo prima cullizzioni ufficiale è hè destinatu à e donne forti, destinate à dà à chi porta a sensazione di putere è fiducia.

Nome di u prugettu : Poseidon, Nome di i disignuri : Samira Mazloom, U nome di u cliente : samirajewellery.

Poseidon I Ghjuvelli

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.