Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Mostra È Tenda Di Illuminazione

Light Design Center Speyer, Germany

Mostra È Tenda Di Illuminazione U showroom di u novu Light Center Speyer, situatu in un edifiziu fabbrica, duvia esse cuncepitu cum'è spaziu di mostra, zona di cunsultazione è locu di riunione. Quì, un quadru chì generà effetti di sinergia di u disignu interiore era da esse creatu per tutte l'ultime tendenzi luminosi, tecnulugie è disegni luminosi. A so struttura sofisticata era di custruisce a spina dorsale di tutta a mostra di luce, ma à u listessu tempu ùn era mai statu per scurdà a priorità di l'uggetti d'illuminazione per esse esposti. Per questu scopu, a natura hà creatu una forma unificante cum'è ispirazione: u "twister", un fenomenu naturale cù forze invisibili ...

Nome di u prugettu : Light Design Center Speyer, Germany, Nome di i disignuri : Peter Stasek, U nome di u cliente : Light Center Speyer.

Light Design Center Speyer, Germany Mostra È Tenda Di Illuminazione

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.