Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Tabella

Baboor Dawar Line

Tabella In un cercatu di trascenderà i limiti di nurmalità è un tentativu perpetuu di mischiare u patrimoniu storicu egizianu cù i mezi contemporanei di cuncepimentu presentati in materiali è finiture, questa pezza distintiva "Baboor" hè stata ispirata da a tradizionale "stufa Primus" chì hè stata un equipaggiu obligatoriu per più di un seculu è ferma sempre u so usu abbundante finu à oghje ghjornu in e zone rurale. Hè un ricordu di unu di i numerosi articuli, chì eranu un tempu una prestigiosa commodità è à u mumentu chì passava u tempu hà sbulicatu l'estinzione in un'antichità. Ogni oggettu pò esse un pezzu maestru una volta vistu cun visione artistica.

Nome di u prugettu : Baboor Dawar Line, Nome di i disignuri : Dalia Sadany, U nome di u cliente : Dezines Dalia Sadany Creations.

 Baboor Dawar Line Tabella

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.