Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Uffiziu Di Vendita

Chongqing Mountain and City Sales Office

Uffiziu Di Vendita "Mountain" hè u tema principale di questa uffiziu di vendita, chì hè ispiratu da u fondo geograficu di Chongqing. U mudellu di marmi grisgi in u pianu hè furmendu in forma triangulare; è ci sò tanti anguli strani è tagliani nantu à i muri di e caratteristiche è i contatori di ricezione in forma irregulare, per dimustrà u cuncettu di "muntagna". Inoltre, i scalini chì cunghjuntanu i piani sò pensati à esse un passaghju per a grotta. Intantu, i lampi di LED sò appiccicati da u tettu, imitendu a scena di piove in valle è presentanu una sensazione naturale, per riduce tutta l'impressione.

Nome di u prugettu : Chongqing Mountain and City Sales Office, Nome di i disignuri : Ajax Law, U nome di u cliente : Shanghai Forte Land Co. Ltd..

Chongqing Mountain and City Sales Office Uffiziu Di Vendita

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.