Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Un Quadru D'uffiziu Di 40 Anni

780 Tianshan Road, Shanghai

Un Quadru D'uffiziu Di 40 Anni In stu palazzu di 40 anni, elementi originali cum'è i marcos di e finestre è i manichi di scala sò guardati è dipinti per lascià i tracci pali di u tempu à cuntà tranquillamente a storia. U cliente hè specializatu in servizii di rilevazione di utilità subterranee. A filusufia di a cumpagnia hè "veda l'invisibili", dunque un corredore centrale mudernu è minimu hè statu apposta per oculta pulitamente e camere rivelendu subitu e so porte. In tuttu u palazzu, pudete vede l'ambientazione nostalgica, e funziunalità muderna è a China chic ghjunta in ghjocu per priservà cum'è à rinviviscia stu situ storicu.

Nome di u prugettu : 780 Tianshan Road, Shanghai, Nome di i disignuri : Lam Wai Ming, U nome di u cliente : Leidi Ltd..

780 Tianshan Road, Shanghai Un Quadru D'uffiziu Di 40 Anni

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.