Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Yacht Da Cruiser

WAVE CATAMARAN

Yacht Da Cruiser Pensendu à u mare cum'è un mondu in un cuntinuu muvimentu, pigliemu l'onda "simu" cum'è simbulu. A partesi di sta idea avemu modelatu e linee di i buchi chì parevenu lampassi per arcu. U sicondu elementu à a basa di l'idea di u prugettu hè u cuncettu di u spaziu vivente chì vuliamu disegnà in una spezia di cuntinuità trà l'internu è l'esterno. A traversu i grandi vetri pigliamu una vista quasi 360 gradi, chì permette una continuità visuale cù l'esterno. Micca solu da mezu à i grandi porti di vetru aperti a vita drentu hè prughjettata in i spazi esterni. Arch. Visintin / Arch. Foytik

Nome di u prugettu : WAVE CATAMARAN, Nome di i disignuri : Roberta Visintin, U nome di u cliente : Dream Yacht Design.

WAVE CATAMARAN Yacht Da Cruiser

Stu maravigghiusu cuncepimentu hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu in argentu in a cumpetizione in moda, ingegneria è design. Duvete definitivamente vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati in argentu per scopre assai altri travagli novi, innovatori, originali è creativi di moda, abbigliamento è cuncepimentu di vestiti.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.