Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Accessori Di Cucina

KITCHEN TRAIN

Accessori Di Cucina Usendu stili sfarenti di strumenti di cucina crea un ambiente di cucina insidiosu in più di fastidiu visuale.Pu metti in un pocu, pruvatu à fà un inseme unitu di questi accessori di cucina populari cumunemente usati in tutte e case. Questu designu era puramente ispiratu da a creatività. "Forma unita" è una "Apparenze piacevule" sò duie di e so caratteristiche. Inoltre, sarà accoltu da u mercatu per via di u so aspettu innovatore. Questa serà una opportunità per u fabricatore è u cliente chì 6 utensili sò cumprati in un pacchettu.

Nome di u prugettu : KITCHEN TRAIN, Nome di i disignuri : Ahmad Abedini, U nome di u cliente : Iranian Industrial Designers Institute.

KITCHEN TRAIN Accessori Di Cucina

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.