Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Sistema Di Muro Di Cortina Multiaxiale

GLASSWAVE

U Sistema Di Muro Di Cortina Multiaxiale U sistema di parete multiaxiale GLASSWAVE apre a porta à una più grande flessibilità in u cuncepimentu di pareti di vetru per a produzzione in massa. Stu novu cuncettu in pareti di cortina hè basatu annantu à u principiu di mullioni verticale cù profili cilindrici piuttostu cà rettangulari. Stu approcciu definitivamente innovativu significa chì si ponu creà strutture cù cunnessione multidirectionale, aumentendu per dieci volte e pussibule cumbinazioni geomitriche in u muru di vetru. GLASSWAVE hè un sistema à bassa crescita destinatu à u mercatu di edifizii distintivi di trè piani o menu (saloni maestici, showrooms, atri etc.)

Nome di u prugettu : GLASSWAVE, Nome di i disignuri : Charles Godbout and Luc Plante, U nome di u cliente : .

GLASSWAVE U Sistema Di Muro Di Cortina Multiaxiale

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Intervista di cuncepimentu di u ghjornu

Interviste cun disignuri famosi in u mondu.

Leghjite l'ultime interviste è conversazioni nantu à u disignu, a creatività è l'innuvazione trà u ghjurnalistu di u disignu è i cuncettori, artisti è architetti di fama in u mondu. Vede l'ultimi prughjetti di cuncepimentu è disegni premiati da designer famosi, artisti, architetti è innovatori. Scuprite novi visioni nantu à a creatività, l'innuvazione, l'arti, u disignu è l'architettura. Amparate nantu à i prucessi di cuncepimentu di grandi disinatori.