Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Topografia Artificiale

Artificial Topography

A Topografia Artificiale Grande Mobiliare Cum'è Una Caverna Questa hè a prughjettu premiata vincitu u Grand Prize of Art in Container International Competition. A mo idea hè di scavà u vulume in un containeru per custruisce u spaziu amorfu cum'è una grotta. Hè fattu di solu materiale plastico. Circa 1000 fogli di u materiale plasticu dolce di 10 mm di grossità sò stati tagliati in forma di linia di cuntorno è sò stati laminati cum'è strata. Questa ùn hè micca solu arte ma ancu grandi mobili. Perchè tutte e porzioni sò mulluti cum'è un sofà, è a persona chì entra in questu spaziu pò rilassate truvandu u locu adattatu per a forma di u so propiu corpu.

Nome di u prugettu : Artificial Topography, Nome di i disignuri : Ryumei Fujiki and Yukiko Sato, U nome di u cliente : .

Artificial Topography A Topografia Artificiale

Stu cuncepimentu eccezziunale hè un vincitore di u premiu di cuncepimentu di platinu in ghjoculi, ghjochi è cuncorsu di cuncepimentu di i prudutti hobby. Duvete sicuramente vede u portafoglio di cuncepimentu di i cuncettori premiati in platinu per scopre assai altri travagli novi, innovativi, originali è creativi di ghjoculi, ghjochi è prudutti di hobby.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.