Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Porta Digitale

National Bank of Greece's i-bank

A Porta Digitale Negozio di cuncetti chì accoglie e guida per l'offerte online, mobili è telefuniali. Ùn ci hè micca un cuntrattu - invece i clienti utilizanu l'ordinateur in-store per finisce e transazzioni bancari ogni ghjornu, p.e. cunfigurendu ordini è visualizazione dichjarazioni, cù u sustegnu di l'equipa di 4 persone per a tenda. L'app NBG hè dispunibule nantu à iPads è iPhones in i stands cintrali 'Grandi Idee', e cabine private ponu esse aduprate per l'internet è i telefunarii, è schermi touch in a Zona Interactive permettenu i visitatori à accede à i servizii bancari è ghjucà ghjochi.

Nome di u prugettu : National Bank of Greece's i-bank , Nome di i disignuri : Allen International, U nome di u cliente : allen international.

National Bank of Greece's i-bank  A Porta Digitale

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.