Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
I Zuccheri

Two spoons of sugar

I Zuccheri Avè u tè o beie caffè ùn hè micca solu per stende una volta a sete. Hè una ceremonia di indulging è spartera. Adding sugar in u vostru caffè o tè puderia esse faciule quant'è ricordate i Numeri Rumani! Sia bisognu di una sola cucchiara di zuccheru o duie o trè, avete solu di sceglie unu di i trè numeri fatti da u zuccheru è pozzarli in a vostra bevanda calda / fredda. Una sola azzione è u vostru scopu hè risoltu. Nisuna cucchiara, nè misura, vene cusì simplice.

Nome di u prugettu : Two spoons of sugar, Nome di i disignuri : Stav Axenfeld, U nome di u cliente : .

Two spoons of sugar I Zuccheri

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.