Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Agenza Immubiliaria

The Ribbon

Agenza Immubiliaria Cum'è "Danza di a Cinta", cù scala spaziale aperta, u spaziu generale hè biancu, facenu usu di u cuncettu di a pubblicazione di mobili, formanu una relazione chì cunnessa cù u spaziu, u più speciale hè a relazione trà u muru è l'armadiu, integrà. scrivania cù tettu è terra, rompe sezione per geometria irregulare deliberatamente, ùn solu copre una quantità eccessiva di difetti di u fasciu, ma ancu vede u cuncettu mudernu attuale, mostrendu una idea astratta curva di cinta tramite u riflessu di a luce.

Nome di u prugettu : The Ribbon, Nome di i disignuri : Kris Lin, U nome di u cliente : JIANG SU ZHI HAO Real Estate Development Company Limited.

The Ribbon Agenza Immubiliaria

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.