Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
A Tv "bms Led 42"

Agile

A Tv "bms Led 42" AGILE LED TV hè cuncipitu per enfatizà l'immagine nantu à u screnu appicchendu bisellu strettu è catturà a tendenza TV cù l'aspettu slim. A nitidezzza annantu à u borde magre intornu à u screnu furnisce riflessioni sfarenti, è una luminosità di a luce annantu à a superficia, chì porta à a luce di u disignu. Questu afecta ancu u disignu di stand TV. Superficie di finitura in metallu cù pedi mate-plastichi è collu di piede semi-trasparente hè realizatu u listessu scopu cù a TV. A parte di persunalizazione di AGILE hè a lenti trasparenti in culore.

Nome di u prugettu : Agile, Nome di i disignuri : Vestel ID Team, U nome di u cliente : .

Agile A Tv "bms Led 42"

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Squadra di cuncepimentu di u ghjornu

I più grandi squadre di cuncepimentu di u mondu.

Certe volte avete bisognu di un squadra assai grande di cuncettori di talenti per vene cun disinni veramente grandi. Ogni ghjornu, prisentamu un squadra distintu di design innovativu è creattivu premiatu. Esplora è scopre l'architettura originale è creativa, un bonu disignu, moda, grafica è prughjetti di strategie di cuncepimentu da e squadre di design in u mondu sanu. Inspiratevi in i travaglii originali da grand designer maestri.