Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Disignu Di Mostra

First Photographs of Hong Kong

U Disignu Di Mostra I mudelli indicatori di linterna sò stati disposti per guidà i visitori à l'entrata di a sala di esposizione induve aspetta un mudellu di camera bianca gigante. Stendu davanti à ellu, i visitatori ponu vedà e vedute superposite di a foto in bianco-negru di i primi tempi di Hong Kong è l'attuale sternu di u locu di mostra. Un impostazione cusì implica chì i visitatori ponu vede l'anticu Hong Kong per via di a camera gigante è scopre a storia di a fotografia di Hong Kong per via di sta mostra. E rotonde interi è i stand di casa in forma di casa sò stati disposti per affissà e foto storiche è presentanu un epitome di "Victoria City".

Nome di u prugettu : First Photographs of Hong Kong, Nome di i disignuri : Lam Wai Ming, U nome di u cliente : Hong Kong Photographic Culture Association; Cécile Léon Art Projects.

First Photographs of Hong Kong U Disignu Di Mostra

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.