Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Casa È Mobili Per L'uffiziu

Flying Table

Casa È Mobili Per L'uffiziu Mobili unichi, chì portanu gioia. Semplice per pruduce. Dà l'illusione di muvimentu. Nisun altru analogicu per questi mobili. À a prima vista, si pò imaginà chì u tavulinu ùn stà micca rinuvatu è caderà immediatamente, ma, cumminendu i trè dettagli principali: u quadru metallicu, l'armadiu cù i cassetti è a tavola, a custruzzione hè diventata stabile è dura. Questa idea pò esse usata cun cabinet, capboard è altre cose. Tutti i prudutti pruducerà l'illusione di volu.

Nome di u prugettu : Flying Table, Nome di i disignuri : Viktor Kovtun, U nome di u cliente : Xo-Xo-L design.

Flying Table Casa È Mobili Per L'uffiziu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.