Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Orecchini

GEMEL

Orecchini U mo scopu era di creà una pietra preziosa utilizendu a furmazione di stampa cum'è u mo metudu di fabricazione, è d'utilizà u pruduttu in i mo disegni di ghjuvelli storicamente riferiti. U risultatu hè una gemma replicata leggera 'Gemel'. 'Gemel' pò esse pruduttu in una larga varietà di culori vibranti, modelli è taglie. 'Gemel' hè ligere, facenu pussibule chì e grandi gemelle di pietra sò purtate cum'è orecchini, chì sò còmode per u purtatore. L'usu di "Gemel" mi dà l'occasione per una larga gamma di forme è culori à esse incorporati in u mo disignu di ghjuvelli.

Nome di u prugettu : GEMEL, Nome di i disignuri : Katherine Alexandra Brunacci, U nome di u cliente : Katherine Alexandra Brunacci.

GEMEL Orecchini

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.