Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Mudelli Di Disegnu

insectOrama

Mudelli Di Disegnu InsectOrama hè un set di 6 mudelli di disegnu chì cuntenenu 48 forme. I zitelli (è l'adulti) ponu usalli per disegnà criaturi imaginari. U cuntrariu di a maiò parte di i mudelli di disegni insectOrama ùn cuntene forme cumplette ma solu parti: capi, corpi, patte ... Di sicuru parte di l'insetti ma dinò pezzi d'altri animali è umani. Utilizendu un lapis si pò traccia una serie infinita di creature nantu à u paperu è dopu culurite.

Nome di u prugettu : insectOrama, Nome di i disignuri : Stefan De Pauw, U nome di u cliente : .

insectOrama Mudelli Di Disegnu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.