Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Collezione Di Maquillaje

Kjaer Weis

Collezione Di Maquillaje U disignu di a linea cosmetica Kjaer Weis distilla i fundamenti di u maquillu di e donne in i so trè settori essenziali d'applicazione: labbra, masticazioni è occhi. Avemu cuncepitu i compacti in forma di riflettendu e caratteristiche da esse aduprate per rinfurzà: slim è longu per e labbre, grande è quadratu per i gomi, picculi è tondi per l'ochji. Tangibile, i compacchi girendu si apre cù un muvimentu laterale innovativu, spaventendu cum'è l'ale di una farfalla. Completamente ricaricabili, sti cumpatti sò cunzervati apposta cà riciclati.

Nome di u prugettu : Kjaer Weis, Nome di i disignuri : Marc Atlan, U nome di u cliente : .

Kjaer Weis Collezione Di Maquillaje

Stu excelente design hè un vincitore di u premiu di u designu d'oru in i prudutti di l'illuminazione è a cumpetizione di i prughjetti di l'illuminazione. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu d'oru premiatu per scopre assai altri prudutti d'illuminazione novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di prughjetti di illuminazione.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.