Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Centru Di Cuntrollu

Functional Aesthetic

Centru Di Cuntrollu A sfida di cuncepisce stu Centru di Controllo di l'Aeroportu hè di accoglie in modu efficace spazi tecnici densamente attrezzati, di riduce l'interferenza logistica da eventi imprevisti, è di arricchisce in fine l'operazione di u centru di cuntrollu. U spaziu compone di 3 zone funzionale: Zona di gestione quotidiana è operazione, Ufficiu di u Manager è zona di gestione di emergenza. U tettu di caratteristica è i pannelli di muru d'aluminiu estruditu sò e caratteristiche architettoniche distinte chì satisfanu ancu e esigenze acustiche, illuminazione è climatizzazione di u spaziu.

Nome di u prugettu : Functional Aesthetic, Nome di i disignuri : Lam Wai Ming, U nome di u cliente : Hong Kong Airport Authority.

Functional Aesthetic Centru Di Cuntrollu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.