Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'arti Wearable

Perception of the Eyes

L'arti Wearable Ogni ochju sparta una prufundità diversa di storia è bellezza. Per mè, l'ochji sò cum'è u portale di l'anima. Hè a profonda illusione infinita, un ochju irradia chì hà inspiratu questu pezzu. Astrattu, l'ochji sò rapprisentati in questu pezzu per mezu di esse riflettuti geometricamente nantu à i petti. U pupulu hè evidenziatu da l'essenza prima di u cimici. E linee laser visiunali facenu chjappà, attraversendu i punti calculati di intersezione. Reminiscente di diagrammi scientifichi è di rifrazioni di luce, mudelli geomettichi formanu prima di cascà in onde di una visione sfucata. Sta pezza parla d'ochji è di a so putenza poetica.

Nome di u prugettu : Perception of the Eyes, Nome di i disignuri : Karina Frances Edmonds, U nome di u cliente : KARINA FRANCES.

Perception of the Eyes L'arti Wearable

Stu grande cuncepimentu hè un vincitore di u premiu in bronzu di cuncezzione in l'architettura, l'edificiu è a cumpetizione di struttura di struttura. Ci duverebbe definitivamente vede a cartera di disignu di i cuncettori premiati in bronzu per scopre parechje altre opere d'architettura nova, innovativa, originale è creativa, di costruzione è di struttura.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.