Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Piastrelle Di Muru Di Cimentu

Tonk Mint

Piastrelle Di Muru Di Cimentu U béton hè un materiale assai tradiziunale, chì ùn hà micca cambiatu assai da a so invenzione à a mità di u 1800. Cù Tonk, u béton hà una interpretazione creativa è cuntimpuranea. Ogni disegnu Tonk hà una struttura modulare chì pò esse persunalizata ghjucendu intornu cù l'anguli. Sta pruprietà furnisce à e persone l'oppurtunità di cuncepisce e so parete secondu u so gustu, a preferenza, è l'imaginazione. U designu di Tonk Mint hè stata ispirata da e foglie di menta in natura. Stu mudellu pò ancu esse usatu cù variazioni per uttene mutivi diversi, chì hè una caratteristica differenzante di tutti i disinni di Tonk.

Nome di u prugettu : Tonk Mint, Nome di i disignuri : Tonk Project, U nome di u cliente : Tonk Project.

Tonk Mint Piastrelle Di Muru Di Cimentu

Stu bon disignu hè un vincitore di premiu di cuncepimentu in cuncorsu di cuncepimentu di imballaggio. Bisognu di vede u portafogliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechje altre opere di design di imballaggi novi, innovattivi, originali è creativi.

Cuncepimentu di u ghjornu

Prugettu maravigghiusu. Un bonu disignu. U megliu disignu.

I boni disinni creanu valore per a sucità. Ogni ghjornu avemu un prughjettu di cuncepimentu speziale chì dimustra l'eccellenza in u disignu. Oghje, avemu piacè di presentà un cuncezzione premiata chì face una differenza pusitiva. Seremu presentatu disinni più grandi è inspiratori ogni ghjornu. Assicuratevi di visitàci tutti i ghjorni per prufittà novi prudutti di boni prughjetti è prughjetti da i più grandi cuncettori in u mondu.