Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
L'attrazione Turistica

In love with the wind

L'attrazione Turistica U Castellu In amore cù u ventu hè una residenza di u 20u seculu situata in un paisaghju di 10 ettari vicinu à u paese di Ravadinovo, una Zona in u core di a muntagna di Strandza. Visita è gode di cullizzioni di fama mondiale, architettura stupente è storie di famiglia inspiratori. Rilassate tra i giardini idillichi, gode di passeggiate in boschi è laghi è sentu u spiritu di i conte di fata.

Attrazione Turistica

The Castle

Attrazione Turistica U Casteddu hè un prughjettu privatu iniziatu vinti anni fà in 1996 da un sognu dapoi a zitiddina per custruisce u so propiu Casteddu, u listessu cum'è in i conte di fata. U designer hè ancu un architettu, custruttore è u designer di u paisaghju. L'idea principale di u prugettu hè di creà un locu per a recreazione in famiglia, cum'è una attrazione turistica.

U Pruduttu Educativu

Shine and Find

U Pruduttu Educativu U vantaghju più impurtante di questu pruduttu hè a facilità di apprendimentu è di Migliuranza di memoria. In Shine è Find, ogni Costellazione hè fatta praticamenti, è sta sfida hè ripetuta praticata. Fà una imagine durable in mente. Amparendu in questu modu, praticu è studiu è ripetutu, ùn hè micca annunziatu è face Memoria più durable è piacevule. Hè assai emotiva, interattiva, semplice, pura, minima è moderna.

Hotel

Yu Zuo

Hotel Stu hotel hè situatu in i mura di u Tempiu Dai, in u fondu di u Monte Tai. L'obiettivu di i cuncettori era di trasfurmà u disignu di l'hotel per furnisce à l'ospiti un alloghju tranquillu è còmode, è à u stessu tempu, permette à l'invitati di sperimentà a storia è a cultura uniche di sta cità. Utilizendu materiale simplici, tonalità chjara, illuminazione suave, è opere d'arte seleziunate currettamente, u spaziu mostra un sensu di a storia è di u contemporaniu.

Simulatore Per L'operatore Di Carrettu Elevatore

Forklift simulator

Simulatore Per L'operatore Di Carrettu Elevatore Un simulatore per l'operatore di carrelli elevatori da Sheremetyevo-Cargo hè una macchina speciale creata per a furmazione di i piloti di forklift è verificazione di qualificazioni. Rappresenta una cabina cun sistema di cuntrollu, postu di pusazione è una schermu panoramica plegabile. U materiale di u corpu principalu di u simulatore hè di metallu; ci sò ancu elementi plastichi è onlays ergonomichi fatti di spuma di poliuretanu integrale.

Mostra

City Details

Mostra A vitrina di e soluzioni di cuncepimentu per elementi di paisaghjule Dettagli di a cità si sò tenuti da 3 à ottobre di u 5 di 2019 à Mosca. I cuncetti avanzati d'elementi hardscape, sport è ghjochi, soluzioni d'illuminazione è oggetti d'arte urbane funzionali sò stati prisentati nantu à una superficie di 15 000 metri quadrati. Una soluzione innovativa hè stata aduprata per urganizà l'area di mostra, induve invece ancu di fila di cabine d'espositore hè statu custruitu u mudellu in miniatura di a città di u travagliu cù tutti i cumpunenti specifichi, cum'è: a piazza di a cità, strade, un giardinu publicu.