Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Ghjacciu

Sister's

Ghjacciu Stu Packaging hè pensatu per a Cumpagnia di Ghiaccio Sisters. L'equipu di cuncettivu hà pruvatu à aduprà trè dames, chì ricordanu i fabbricanti di stu pruduttu, in forma di culori felici chì venenu da u gustu di ogni ghjacciu. In ogni sapore di u disignu, a forma pf ghjacciu hè adupratu cum'è u capeddu di u caratteru, chì presenta una interessante è nova immagine di l'imballaggi di ghjacciu. Stu disignu, in a so nova forma, hà attiratu assai attenzione trà i so cuncurrenti è hà avutu vendite elevate. U disignu prova di creà imballaggi originali è creativi.

Buttiglia

Herbal Drink

Buttiglia A basa per u so cuncettu hè un elementu emotivo. U cuncettu sviluppatu di designazione è di designu sò destinati à i sentimenti è l'emozioni di u cliente, serve per scopu di fermà a persona à fiancu à a maglia necessaria è facela à cogliela da a multitùdine di altre marche. U so pacchettu spiega l'effetti di l'estratti di pianta, i modelli di culori stampati direttamente nantu à una buttiglia bianca di porcellana chì s'assumiglia à a forma di fiori. Rispende visualmente l'imaghjini di pruduttu naturali.

U Vinu

Essenzza

U Vinu U disignu di u vinu, hè u paese d'origine è a cità hè stata assai attente. Cerca in pitture miniatura è tradiziunale. I mutivi preziosi anu scopru chì per ottene u scopu, questu significa chì mentre u disegnu tradiziunale di bottiglia di vinu di lussu era assai efficace. Motivu chì hè statu usatu in u disignu, arabesques.Esti motivi disegnati da una pittura verniciata Iraniana. U disignu prova di creà disegni originali è creativi è strive per creà designu cun significatu intrinsicu, è di portà un messagiu impurtante.

Imballaggi Per U Suchju

Pure

Imballaggi Per U Suchju A basa per u cuncettu di Juice Puru hè un elementu emotivo. U cuncettu sviluppatu di designazione è di designu sò destinati à i sentimenti è l'emozioni di u cliente, serve per scopu di fermà a persona à fiancu à a maglia necessaria è facela à cogliela da a multitùdine di altre marche. U pacchettu esprime l'effetti di l'estratti di frutti, i modelli colori stampati direttamente nantu à una buttiglia di vetru chì s'assumiglia à a forma di frutti. Rispende visualmente l'imaghjini di prudutti naturali.

Installazione D'arte

Pretty Little Things

Installazione D'arte Pretty Little Things esplora u mondu di a ricerca medica è l'imaginazione intricata chì si vede à u microscopiu, riinterpretendu questi in mudelli muderni astratti per via di i blast di una vibrante paleta di culori fluro. Oltre 250 metri, cù più di 40 opere d'arte individuale, hè una stallazione à grande scala chì presenta a bellezza di a ricerca à l'ochju publicu.

Installazione

The Reflection Room

Installazione Ispirata da u culore russu, chì simbulizeghja a bona furtuna in a Cultura Cinese, a Sala di Riflessione hè una sperienza spaziale chì hè stata creata interamente da specchi rossi per creà un spaziu infinitu. Dentru, a tipografia ghjucà u rolu di cunnette l'audienza cù tutti i valori principali di u New Year Chine è prumove a ghjente à riflette annantu à l'annu chì hè statu è l'annu avanti.