Centru d'Esperienza di Marketing A Valley In The City hè un centru d'esperienza di marketing chì u so internu piglia ispirazione da e culline, i borri è i fiumi di a pruvincia di Guangdong. E forme biòniche creanu un ambiente mudernu è minimalistu, cù un borru piattatu à l'internu di u paisaghju urbanu. U borru è e case chjose sò avvolti in lastre d'aluminiu biancu perforatu, chì danu à u spaziu un prufilu di strati varii. E aperture di e finestre sò sparse à traversu i muri per incorniciare e vedute longu u percorsu. Un'opera d'arte d'installazione di bambù fatta da eredi di l'artigianatu tradiziunale s'allarga circa 300 metri à traversu u spaziu.
Nome di u prugettu : A Valley In The City, Nome di i disignuri : Song Han, U nome di u cliente : Shenzhen Horizon Space Design Co., Ltd.
Stu sorprendente disignu hè un vincitore di premiu di design argentu in spazi interni è cuncorsu di design di mostra. Duvete sicuramente vede u portafogliu di cuncepimentu premiatu in argentu per scopre assai altri spazii interni novi, innovatori, originali è creativi è opere di cuncepimentu di mostra.