Oggettu di Vetru da Cullezione Mr Eggo hè un oggettu di vetru da cullezione fattu à manu in un atelier d'Istanbul. U disegnu cumbineghja un corpu in forma d'ovu cù una spirale densa chì s'avvolge intornu à a forma. Mr Eggo hè mudellatu mentre chì u vetru hè caldu, à 1200 gradi Celsius, adupendu tecniche tradiziunali di soffiu à bocca è attrezzi di metallu. Una pulitura in parechje tappe è un rifredamentu cuntrullatu danu à a superficia una grande chjarezza ottica. A spirale pare cambià di ritmu quandu l'oggettu hè vistu da anguli sfarenti. Ogni culore hè pruduttu in una edizione limitata di 20 pezzi. A forma s'ispira à a cupola di Santa Sofia è à l'ovu cum'è simbulu di putenziale.
Nome di u prugettu : Mr Eggo, Nome di i disignuri : Marquisate Contemporary Blown Glass, U nome di u cliente : Marquisate.
Stu bon disegnu hè un vincitore di u premiu di disegnu in belle arti è di cuncorsu di disegnu di installazione artistica. Duvariate di sicuru vede u portfoliu di design di i designers premiati per scopre parechje altre opere di belle arti è di design d'installazione artistica nove, innovative, originali è creative.