Animazione Promozionale A Serie Vitra RimEx Wall Hung hè un cunghjuntu di trè film d'animazione promozionale creati per una gamma di WC sospesi senza bordu. Ogni film dura quindeci seconde è hè presentatu in alta definizione cumpleta à vinticinque fotogrammi per seconda. I film sò intieramente generati da urdinatore. Tutti l'elementi sò stati mudellati è animati in un software tridimensionale, po rindarizzati, cumbinati cù una simulazione di liquidu è cumposti. L'acqua è e superfizie in ceramica sò mustrate in un ambiente simplice è frescu per spiegà a facilità di pulizia è u disegnu igienicu di sta gamma.
Nome di u prugettu : Vitra RimEx Wall Hung Series, Nome di i disignuri : Digital Panorama, U nome di u cliente : Digital Panorama.
Stu bonu disignu hè un vincitore di cuncessione di cuncepimentu in cuncorsu di designi di filmi, video è animazioni. Avissi da vedete definitivamente u portafoliu di cuncepimentu di i cuncettori premiati per scopre parechji altri opere di cuncepimentu di film, video è animazione, innovativi, originali è creativi.