Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Trolley Di U Desertu Chiller

Sweet Kit

U Trolley Di U Desertu Chiller Questa vitrina mobile per serve dessert in ristoranti hè stata creata in 2016 è hè l'ultimu pezzu in a gamma K. U cuncepimentu Sweet-Kit satisfà u requisitu di eleganza, manuvrabilità, voluminu è trasparenza. U mecanismu d'apertura hè basatu nantu à un anellu rotante intornu à un discu di vetru acrilicu. Dui anelli in fagioli furmati sò e piste di rotazione cume sò e maniche per l'apertura di a vitrina è per move u carru intornu à u ristorante. Queste funzioni integrate aiutanu à pusà a scena per u serviziu è à evidenzià i prudutti affissati.

U Serviziu Di Bevande Calde Cù E Piante Fresche

Herbal Tea Garden

U Serviziu Di Bevande Calde Cù E Piante Fresche Patrick Sarran hà creatu u Giardinu di Tè Herbal cum'è un elementu unicu per a Landmark Mandarin Oriental di Hong Kong in 2014. U manager di catering vuleva un trolley nantu à u quale puderia fà a ceremonia di tè. Stu disignu riutilizza i codici sviluppati da Patrick Sarran in i so carrelli di Serie K, inclusi u trolley KEZA è u trolley multifunzionale Km31, influenzatu da u quadru di u paisaghju cinese.

U Trolley Di Champagne

BOQ

U Trolley Di Champagne BOQ hè un carrello di bagni di ghiaccio per servire champagne a ricevimenti. Hè fattu di legnu, metallu, resine è vetru. A simetria circularia urganizeghja oggetti è materiali cum'è una parte integrale di u disignu. E flautti standard sò guardati in corolla, capu, sottu una tavola bianca di resina, prutetta da a polvera è da i scossi. A cumpusizioni, quasi fiurali, invita l'invitati à furmà un cercolu per tastà a preziosa bevanda. Ma prima di tuttu, hè un accessoriu di stadiu efficace per u cameritore.

U Trulley À Livellu

Kali

U Trulley À Livellu Stu passaghju hè unu di l'elementi di a serie K di u designer per a marca QUISO. Hè fattu di legno solidu assai fattu. U so design robustu è robusto u face ideale per serve l'alcohol à a tavola di ristorante. Per a sicurezza è l'eleganza di u serviziu, i vetri sò suspesi da un cuscinu, i buttigli sò immubiliati da un revestimentu antiscivolo, i roti industriali anu un rotulamentu lisu è silenziu.

U Carrettu Multifunzionale

Km31

U Carrettu Multifunzionale Patrick Sarran hà creatu Km31 per una larga gamma di usi di ristoranti. A principale limitazione era a multifunzialità. Questu carrettu pò esse usatu singulare per serve un tavulinu, o in una fila cù altri per un buffet. U creatore hà cuncipitu un cima Krion articulatu muntatu nantu à a stissa basa rota chì avia pensatu per una gamma di trolleys cume u KEZA, è più tardi u Kvin, l'Herbor Tea Tea, è u Kali, numitu inseme a serie K. A durezza di u Krion hà permessu chì una finita luminosa completa sia scelta, cù a robustezza necessaria per un stabilimentu di lussu.

A Macchina Automatica Di Caffè

F11

A Macchina Automatica Di Caffè Linii semprici è eleganti, pulite è un materiale d'alta qualità finiscenu chì u disignu F11 s'adatta à l'ambienti prufessiunali è domestici. U displayu pienu di culore "7" hè assai faciule d'utilizà è intuitivu. F11 hè una macchina "un toccu" induve pudete persunalizà e vostre bevande preferite per a selezzione rapida. dumanda L'unità di cervecera patentata pò offre un espresso pressurizatu o un caffè rigalu non pressurizatu è l'aroma hè garantitu da lames ceramichi piani.