Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Stancu Di Bambù Laminatu

Kala

Stancu Di Bambù Laminatu Kala, un tamburu fattu in bambù laminatu cun un mecanismu rétractable in l'assi centrale. Aduprendu a struttura d'umbrella di carta oliu cum'è u so ispirazione, a striscia di bambù laminata era calda in calore è appiccicaria di morsa in u moldu di lignu chì si curvava in forma, mostrendu a so simplicità è charm orientale. Interessante l'elasticità di a struttura di bambù laminata cuncipita è u meccanisimu retractable in l'asse centrale, unu hà da truvà interazzione quandu si siede nantu à a taburetta di Kala, descenderà leggermente è liscia, è quandu unu si alza da a fola Kala, ascenderà torna à a so pusizione. .

U Ghjocu Di Furmazione Di Respirazione

P Y Lung

U Ghjocu Di Furmazione Di Respirazione Hè un cuncepimentu di u ghjocu simili à u ghjocu per tutte l'età in modu chì ognunu riceve benefiziu da u furmazione regulare di respirazione per rinfurzà a capacità di i pulmoni da u colpu à a bola per attraversà e piste cù punti di cuntrollu sferenti in u cuntrollu di l'inalazione è di l'aria. I chjassi vene in diverse moduli, flessibili è intercambiabili. Una struttura di meccanisimu magneticu cuncipita in u costruttore di soffiu chì furnisce l'ajustamentu per adattà à e cundizioni respiratorie.

Set Di Mobili

ChuangHua Tracery

Set Di Mobili Tracciatura ChuangHua adatta per a decorazione di casa, spazi cummirciali, hotel o studio chì a so essenza s'inspira in ChuangHua, u mudellu di griglia di finestra cinese. Utilizendu a tecnulugia di curvatura di lamiera è u revestimentu di vernice in polvere in un culore rossu rossu vivaci chì si alluminava u so aspettu festivo, facendu liberi da l'immagine metallica di duru, friddu è pesante. Esteticamente semplice pulito è pulito in a so forma strutturale cuncipita, quandu a luce passa per u schema di tracery di taglio laser, l'ombra prughjettata annantu à u muru è u pianu circundante chì mostra una bellezza di a bellezza.

Un Ghjoculu À L'aprenu Educativu

GrowForest

Un Ghjoculu À L'aprenu Educativu Aiutendu i zitelli à capiscenu i scopi di sviluppu sustenibili di a vita in terra, a prutezzione, a cunservazione è a risturazione di a silvicultura. Mudelli arburi idèntici à spezie di legnu domestici in Taiwan di acacia, cedre di incensu, Tochigi, abete di Taiwan, albero di camfora è abeto asiaticu. Un tocco caldu di struttura di legnu, l'odore unicu di ogni spezia d'arburu, è u terrenu d'altitudine per e diverse spezie d'arburu. Un libru di storia illustrata aiuta a radicà i zitelli più profondi cun u cuncettu di conservazione di e fureste, apprendendu e differenze trà e spezie arburete di Taiwan, purtendu u cuncettu di e fureste di conservazione cù u libru di stampa.

A Valigia Di Sustenibilità

Rhita

A Valigia Di Sustenibilità Assemblea è dismantellamentu cuncepitu per a causa di sustenibilità. Cù un sistema di struttura innovativa di cerniera cuncepitu, u 70 per centu di e parte era ridutta, nè colla nè rivet per fissazione, nè cucitura di u forru internu, chì facilita a riparazione, è diminuitu u 33 per centu di u voluminu di trasportu, eventualmente, estende a maleta. ciculu di vita Tutte e parte pò esse acquistatu in modu individuale, per persunalizà a propria valigia, o a sostituzione di pezzi, senza valizie di ritornu à u centru di riparazione necessariu, salva u tempu è riduce l'emprettu di carbone di spedizione.

Una Sedia Metallica Esterna

Tomeo

Una Sedia Metallica Esterna Duranti l'anni 60, i disinatorii visiunarii svilupparu i primi mobili plastichi. U talentu di i cuncettori accumpagnatu cù a versatilità di a sustanza hà purtatu à a so indispensabilità. Sia i cuncettori è i cunsumatori sò diventati addicenti à questu. Oghje, sapemu i so periculi ambientali. Tuttavia, e terrazze di i ristoranti restanu chini di sedie di plastica. Questu hè chì u mercatu offre poca alternativa. U mondu di u disignu resta pocu impiegatu da i fabbricanti di mobili in acciaio, ancu à volte ripubblicendu disegni di a fine di u 19u seculu ... Eccu vene a nascita di Tomeo: una sedia moderna, leggera è impilabile in acciaio.