Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Orologio

Reverse

Orologio Mentre u tempu vola, l'orologi anu da stà listessi. Inversu ùn hè micca un orologio ordinariu, hè a inversione, un cuncepimentu di orologio minimalisticu cù cambiamenti suttili chì a facenu unu di un tipu. A manu chì face à l'internu gira in l'anellu esternu per indicà l'ora. A piccula maneta rivolta fora hè sola è gira per indicà l'minuti. U Reverse hè statu creatu cacciandu tutti l'elementi di un clock in quantu a so basa cilindrica, da quì l'imaginazione hà pigliatu. Stu cuncepimentu di orologio face ricurdà di ricuperà u tempu.

U Tavulinu

Ska V29

U Tavulinu Tavola di legnu solidu naturale di larchu travagliatu cù machini di cuntrollu numericu è finita a manu, a particularità hè a forma chì ricorda a pusizione di l’arburi, demolita da a tempesta di Vaia chì hà colpitu i Dolomiti è rapprisentata da assi di legnu di lignu solidu. A superficia pulita à manu face a superficie opaca è liscia à u toccu è valurizeghja e so vini è e forme. A basa, fatta di acciaio revestitu in polvere, rapprisenta a furesta di pinu prima di passà a tempesta.

U Bicchiere Di Vinu

30s

U Bicchiere Di Vinu U Vaso di Vino di 30 anni da Saara Korppi hè particularmente pensatu à u vinu biancu, ma pò ancu esse usatu per altre bevande, ancu. Hè statu fattu in un magazinu caldu utilizendu tecniche antichi di soffiu di vetru, chì significa chì ogni pezzu hè unicu. L'obiettivu di Saara hè di cuncepisce un vetru di alta qualità chì pare interessante da tutti l'anguli è, quandu pienu di liquidu, permette à a luce per riflette da diverse anguli aghjunghjendu piacè à beie. A so ispirazione per u Vinsu di Vins di 30 anni vene da u so designu di 30 anni precedenti di Cognac Glass, i dui prudutti chì spartenu a forma di a coppa è a ghjucità.

Tappetta

Hair of Umay

Tappetta Fatta in antica tecnica nomade, prutetta da a Lista di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'Unesco in Securità d'Urgente, questa tappetta porta u megliu da a lana grazie à sfumature di lana gradiente e alla fine di mano che crea texture volumetrica. 100 per cente fatte a mano, sta tappetta hè fatta cù sfumature naturali di lana plus un tonu giallu tinte di casca di cipolla. Un filu d'oru chì passa per a catifa face una dichjarazione è ricorda di i capelli chì scorri liberamente in u ventu - i capelli di a dea nomada Umay - protettore di e donne è di i zitelli.

Macchina Di Caffè

Lavazza Desea

Macchina Di Caffè Una macchina amichevule cuncepita per offre u pacchettu cumpletu di a cultura di caffè in Italia: da espresso à cappuccino o latte autenticu. L'interfaccia tattica urganizeghja e selezzione in dui gruppi separati - una per u caffè è una per u latte. I bevande pò esse persunalizati cù funzioni di impulsu per a temperatura è foam foam di latte. U serviziu necessariu hè indicatu in centru cù icone illuminati. A macchina vene cun una tazza dedicata di vetru è applica a forma di Lavazza cù una superficia cuntrullata, ditaglii raffinati è attente speciale à i culori, i materiali & amp; finisci.