Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Altoparlante Portable

Seda

Altoparlante Portable Seda hè un dispositivu funziunale di basa di tecnulugia di intelligenza. U pene in u centru hè un urganizatore spaziale. Inoltre, e caratteristiche digitale cum'è u portu USB è a Cunnessione Bluetooth facenu cum'è un lettore portable è parlante cù una adattazione d'usu di zona di casa. Una barra light incrustata in u corpu esternu travaglia cum'è una lumera di scrivania. Inoltre, l'apparenza di lussu attraente rende chì l'attenzione à l'usu di u locu puderia esse aduprata in u disignu interiore. Inoltre, l'usu di u spaziu in una manera megliu hè una di e caratteristiche essenziali di Seda.

L'uffiziu

Phuket VIP Mercury

L'uffiziu Basatu nantu à u tema di l'apertura è a ricerca in profonda di a marca, hà esploratu u disignu è creatu una integrazione visuale di estensibilità visuale è a storia di marca cù u pianeta cum'è l'elementu creattivu principale. U pianu hà risoltu i seguenti trè prublemi cù novi penseri visuale: U bilanciu di l'apertura di u spaziu è di e funzioni; Divisione è cumbinazione di e spazii funziunali di u spaziu; A regularità è u cambiamentu di u stile spaziale di basa.

Situ Web

Travel

Situ Web U disignu utilizò un stilu minimalista, per ùn scaricà micca l'esperienza di l'utilizatore cù informazioni innecessarie. Hè ancu assai difficiule d'utilizà un stilu minimalista in l'industria di i viaghji postu chì in parallulu cun un disignu simplice è chjaru, l'utilizatori deve acquistà informazioni complete nantu à u so viaghju è questu ùn hè micca faciule da cumminà.

A Tazza Di Caffè È A Pignatta

WithDelight

A Tazza Di Caffè È A Pignatta Servite dolci di taglia dolce à u latu di u caffè face parte di parechje culture diffirenti, cume hè usuale per serve una tazza di caffè cù u deliziu turcu in Turchia, biscotti in Italia, churros in Spagna è date in Arabia. Tuttavia, nantu à i piatti convenzionali sti tratti lampanu versu a tazza di caffè caldu è si fegate o si ne bagnanu da i vessi di caffè. Per prevene cusì, sta tazza di cafè hà una pignatta cù slots dedicati chì mantenu i tratti di caffè in u locu. Siccomu u caffè hè una di e bevande calde quintessenziali, a migliurà a qualità di l'esperienza di u caffè hà assai impurtanza in a vita di ogni ghjornu.

Marca È Imballaggio

Leman Jewelry

Marca È Imballaggio Soluzione visuale à l'identità nova di Leman Jewelry era un novu sistema cumpletu per espone u lussu, esigente ma sofisticatu è minimu sintimentu. U novu logò inspiratu da u prucessu di travagliu Leman, u so serviziu di cuncepimentu di alta couture, artigianalmente tutte e forme di diamante chì circundanu un simbulu stella o un simbulu scintillante, creanu un simbulu sofisticatu è facendu ancu un effetto brillante di u diamante. In seguitu, tutti i materiali colaterali sò stati prudutti cun dettagli di alta qualità per enfatizà è arricchiscenu a luxuosità di tutti i novi elementi visivi di marca.

Mostra

LuYu

Mostra L'arte influenza a vita è a vita porta una riflessione profonda è l'interpretazione di l'arti. A distanza trà l'artu è a vita pò esse a strada di u ghjornu. Se manghjate ogni pranzu currettamente, pudete turnà a vostra vita in l'arti. A creazione di u designer hè ancu l'arte, chì hè pruduttu cù i so pinsamenti. E tecniche sò e strumenti, è e spressione sò risultati. Solu cun pinsamenti saranu veramente travagli belli.

Legenda di designu di u ghjornu

Disegnatori legendari è e so opere premiate.

Legendas di cuncepimentu sò cuncepitori estremamente famosi chì facenu u nostru Munnu un postu megliu cù i so boni disinni. Scopre i cuncepitori leggendari è i so disegni innovatori di u produttu, opere d'arte originali, architettura creativa, disinni di moda eccezziunali è strategie di cuncepimentu. Prufittate è esplorate opere d'origine di cuncettori premiati, artisti, architetti, innovatori è marche in u mondu. Inspirate da i disinni creativi.