Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
U Centru Di Vendita

Feiliyundi

U Centru Di Vendita Un bonu travagliu di cuncepimentu suscitarà l'emozione di e persone. U creatore salta da a memoria di stile tradiziunale è mette una nova sperienza in a struttura spaziale magnifiche è futuristiche. Una sala d'esperienza di l'ambientalismu immersivu hè custruita attraversu l'attenzione piazzamentu di stallazioni artistiche, u muvimentu chjaru di u spaziu è a superficia decorativa pavimentata da materiale è culori. Esse in ellu ùn hè micca solu un ritornu à a natura, ma ancu un viaghju benefica.

Gamma Cappucciu

Black Hole Hood

Gamma Cappucciu Questa gamma Hood cuncipita da l'ispirazione di Black Hole è Worm Hole rende u pruduttu forma bella è muderna, chì hè tutte causendu sentimenti emotivi è accessibili. Fà mumenti emotivi è usu faciule mentre cocia. Hè liggeru, faciule d’installazione, faciule di pulisce è pensatu per e cucine moderne di l’Ilande.

U Centru Di Vendita

HuiSheng Lanhai

U Centru Di Vendita Cù u tema di l'oceanu di u cunceculu di a scena, finisci l'anima spaziale, cù u quadratu di pixel cum'è l'elementu di cumunicazione visuale, lasciate chì i zitelli in u ghjocu per spiegà a scuperta di l'apprendre è a crescita diventenu u core di u casu, u posizionamentu di u spaziu liberu presenta u effettu di fantasia di l'educazione in u divertimentu. Da a forma, scala, facilità di culore, struttura à sperienza psicologica sensoriale, u cuncettu di spaziu cuntinua è arricchisce quandu tutti l'elementi sò integrati è in collisione.

Parlante

Black Hole

Parlante Black Hole cuncepitu nantu à a basa di a tecnulugia intelligente muderna, è hè un parlante Bluetooth portable. Pò esse cunnessu à qualsiasi telefuninu cù diverse piattaforme, è ci hè un portu USB per cunnette à un almacenamentu portatile esternu. U luminu incrustatu pò esse usatu cum'è una luci di scrivania. Inoltre, l'aspettu attraente di Black Hole facenu chì l'usu d'appellu sia pussutu esse usatu in u disignu interiore.

Parratore Bluetooth Portable

Black Box

Parratore Bluetooth Portable Questu hè un parlante portatile Bluetooth. Hè luce è chjucu è hà forma emotiva. Aghju disignatu a forma di parlante Black Box simplificendu a forma di l'onda. Per sente u sonu stereo, ha dui parlanti, sinistra è destra. Ancu questi dui parlanti sò ognunu a parte di a forma d'onda. Una hè una forma d'onda positiva è una forma d'onda negativa. per l'usu, stu dispusitivu pò cunnette un coppiu cù altre dispositivi elettronichi cum'è mobile è urdinatore da Bluetooth è ghjucà u sonu. Ha dinò a spartera di a batteria. Cumminendu dui parlanti, una scatula negra si prisenta nantu à u tavulinu quandu ùn sia micca in usu.

U Centru Di Vendita

Ad Jinli

U Centru Di Vendita Stu prughjettu hà rinnuvatu l'antichi edifici in u tarrenu urbanu è dà a nova missione funzionale à l'edificii per risponde à i novi esigenze funzionali. I cuncettori cercanu di guidà a ghjente à accettà u stilu mudernu in a città di quattru livelli da a trasformazione di facciata di l'edificiu à u cuncepimentu di decorazione interiore per assicurà l'integrità di a implementazione di u prugettu.

Disegnatore di u ghjornu

I migliori designatori, artisti è architetti di u mondu.

Un bellu disignu merita un grande ricunniscenza. Ogni ghjornu, facemu piacè di presentà stilizatori cuncepitori chì creanu disinni originali è innovatori, architettura maravigliosa, moda elegante è grafica creativa. Oghje, vi presentemu unu di i più grandi designer di u mondu. Scuprite un cartulare di disignu premiatu oghje è uttene u vostru ispirazione di cuncepimentu di ogni ghjornu.