Rivista di cuncepimentu
Rivista di cuncepimentu
Etichetta Di A Biera

Carnetel

Etichetta Di A Biera Un cuncepimentu di l'etichette di birra in stile Art Nouveau. L'etichetta di a biera cuntene ancu assai dettagli nantu à u prucessu di produzione. U disignu si adatta ancu à dui buttigli diversi. Questu pò esse fattu simplice stampendu u disignu in un display à 100 per centu è a dimensione di 70 per centu. L'etichetta hè cunnessa à una basa di dati, chì assicura chì ogni buttiglia riceve un numeru di cumpletu unicu.

Identità Di Marca

BlackDrop

Identità Di Marca Questa hè una Strateġija di Marca persunale è Prughjettu d'Identità. BlackDrop hè una catena di magazzini è di marca chì vende è distribuisce caffè. BlackDrop hè un prughjettu persunale inizialmente sviluppatu per definisce a direzione tonale è creativa per l'impresa creativa freelance persunale. Questa Identità di Marca hè stata creata per u scopu di posizionà Aleks cum'è cunsultante di marca di fiducia in a comunità di iniziu. BlackDrop ferma per una marca di startup scuppiata, cuntempuranea, trasparente chì hà per scopu di diventà una marca senza fine, ricunnoscibile, di l'industria.

A Serie Fotografica

U15

A Serie Fotografica U prughjettu di l'artisti prufiteghja di e caratteristiche di l'edificiu U15 per creà una associazione cù elementi naturali prisenti in l'imaginazione cullettiva. Apprufittendu di a struttura di e custruzzioni è di e so parti, in quantu i so culori è forme, cercanu di evucà in i locu più specifici cum'è a Forest Forest Chine, a American Devil Tower, cum'è icone naturali generichi cum'è cascate, fiumi è piste rocciose. Per accunsentisce una interpretazione diversa in ogni stampa, l'artisti esploranu l'edificiu attraversu un approcciu minimalista, utilizendu diversi anguli è prospettivi.

Cronometru

Argo

Cronometru Argo di Gravithin hè un cronometru chì u so designu hè ispiratu da un sextante. Dispone di un quadru doppiu incisione, dispunibule in dui sfumaturi, Deep Blue è Black Sea, in onore di a mitica aventura Argo nave. U so core batte grazie à un muvimentu svizzeru Ronda 705 di quartz, mentre u vetru di zaffiro è a forte acciaio spazzolata 316L assicureghjanu ancu più resistenza. Hè ancu 5ATM resistente à l'acqua. L'orologio hè dispunibule in trè culori di casu differenti (oru, argentu è neru), duie sfumature di quadrante (Deep Blue è Black Sea) è sei mudelli di cinturione, in dui materiali diffirenti.

U Designu Interiore

Eataly

U Designu Interiore Eataly Toronto hè adattu à i sfumaturi di a nostra città in crescita è hè pensatu per rinfurzà è aumentà i scambi suciali via u catalizatore universale di una grande cucina italiana. Sembra solu chì a tradizionale e durevule "passeggiata" hè l'ispirazione daretu à u disignu per Eataly Toronto. Stu rituali intemporal si vede i Taliani ogni sera à a strada principale è a piazza, per spassighjà è socializà è qualchì volta in un bar è cummerciale di a strada. Questa serie di sperienze chjama una nova scala di strada intima à Bloor è Bay.

Casella Di Crescita Cresce Suculenta

Bloom

Casella Di Crescita Cresce Suculenta Bloom hè una suculenta casella di crescita dedicata chì agisce cum'è un mobili per a casa in stile. Dà cundizioni di crescita perfetta per i succulenti. L'obiettivu principalu di u pruduttu hè di riempia u desideriu è l'alimentazione per quelli chì campanu in zoni urbani cù menu accessu à l'ambienti verdi. A vita urbana vene cun parechje sfide in a vita di ogni ghjornu. Chì porta a ghjente à ignorà a so natura. Bloom hà da scopu di esse u ponte trà i cunsumatori è i so desideri naturali. U pruduttu ùn hè micca automatizatu, hà u scopu di aiutà i cunsumatori. U sustegnu di l'applicazione permetterà l'utilizatori di piglià azioni cù e so piante chì li permetterà di nutrisce.